Asiakaspalvelu
- Chat
- Soita meille:+358942450815
- Lähetä sähköpostia
- Lähetä viestiä konsulentille
Huomaathan, että tarjoamme vain englanninkielistä asiakaspalvelua puhelimitse ja sähköpostitse, mutta erikseen pyydettäessä pystymme tarjoamaan myös suomenkielistä asiakaspalvelua sähköpostitse.
Usein kysytyt kysymykset
Missä tilaukseni on?
Voit tarkistaa tilaustietosi ja käsittelyhistoriasi käymällä Tilaukseni seuraaminen sivulla tai kirjautumalla sisään tilillesi . Voit myös ottaa meihin yhteyttä maksuttomaan numeroon +358942450815.
Voinko palauttaa tai vaihtaa tuotteen?
Jos et jostain syystä ole täysin tyytyväinen Clinique Online -ostokseesi, palauta käyttämätön osa ja palautamme tilillesi koko ostoksen tai vaihdamme tilalle toisen tuotteen. Jos haluat palauttaa tai vaihtaa Clinique.fi-sivuston kautta ostetun tuotteen, katso ohjeet Palautukset ja vaihdot -osiosta.
Toimitatteko tilauksia kansainvälisesti?
Valitettavasti Clinique.fi ei tällä hetkellä pysty hyväksymään tilauksia, jotka lähetetään Suomen ulkopuolelle. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutunutta haittaa. Clinique Internationalin maakohtaisia verkkosivustoja on useita, jotka tarjoavat verkkokauppoja eri maissa. Selaa eri maiden verkkokauppoja oikeasta alakulmasta.
Mistä löydän ainesosaluettelon?
Cliniquen tuotteet ovat 100 % allergiatestattuja sekä hajusteettomia. Jos tarvitset tarkempia tietoja tuotteesta ja ainesosista, ota asiakaspalveluumme yhteyttä numeroon 0800412114 tai valitse Ihonhoito & Meikkivinkit & Neuvot -painike "Ota meihin yhteyttä" sivustolla ja valitse "Kysymyksiä tuotteiden ainesosista".
Miksi suosikki tuotteeni lopetettiin?
Päätökset tuotteen tai koon lopettamisesta tai markkinoille tuomisesta tehdään suhteessa kuluttajien mieltymyksiin ja ostotapoihin maittain. Autamme mielellämme uuden vaihtoehtoisen suosikin löytämisessä. Laita viestiä siakaspalvelijoillemme. Jos tarvitset apua lopetetun tuotteen löytämisessä, ota yteyttä yrityksemme pääkonttoriin puhelimitse numeroon 1-800-216-7173 (ma-pe 9.00-16.00) ja Gone But Not Forgotten -ohjelmamme edustaja auttaa sinua mielellään.
Näkeekö kukaan muu tietojani Cliniquen sivuilta?
Kunnioitamme yksityisyyttäsi. Tietojasi, joita jaat kanssamme, ei luovuteta kolmansilleosapuolille ilman hyväksyntääsi. Lue lisää Tietosuojakäytänteistä.
Roskapostisuodattimet ja Internet-palveluntarjoajat
Internet-palveluntarjoajasi (ISP) tai sähköpostiohjelma voi käyttää suodattimia estääkseen sähköposteja, mikä voi vaikuttaa Clinique-verkkokaupan sähköpostiviestien vastaanottamiseen. Jos uskot, että näin tapahtuu, tutustu sähköpostiohjelmasi ohjeosioon tai ota suoraan yhteyttä Internet-palveluntarjoajaasi saadaksesi selville, kuinka voit rentouttaa tai poistaa sähköpostin suodattavat tai estävät asetukset. Tämä varmistaa, että Clinique-verkkokaupan sähköpostiviestit hyväksytään. Jos sinulla on kysyttävää, ota meihin yhteyttä soittamalla numeroon 0800412114.
Jos palveluntarjoajasi on AOL:
- Avaa sähköpostiviesti.
- Valitse "Lisää osoitteeseen" -kuvaketta.
- Sähköpostin nimi ja sähköpostiosoite on esitäytetty Lisää yhteyshenkilö -ponnahdusikkunassa. Varmista, että näiden kenttien tiedot ovat oikein.
- Valitse "Tallenna".
Jos palveluntarjoajasi on Yahoo:
- Avaa sähköpostiviesti
- Valitse "Lisää osoitekirjaan" -linkkiä oikeassa reunassa.
- Osoite syötetään automaattisesti Yahoo! Osoitekirja.
Jos palveluntarjoajasi on Hotmail:
- Avaa sähköpostiviesti.
- Valitse "Tallenna osoitteet" viestin otsikon yläosassa.
Jos palveluntarjoajasi on MSN:
- Avaa sähköpostiviesti.
- Valitse "Tallenna osoitteet" oikealla.
- Valitse tallennettavan osoitteen vieressä oleva valintaruutu. Voit myös tehdä muutoksia yhteystietoihin.
- Valitse "Tallenna".
Eläinkokeet
Cliniquen laboratoriot, LLC., ovat sitoutuneet eläinkokeiden lopettamiseen. Olemme yhtä sitoutuneita turvaamaan kuluttajien terveyttä sekä tuomaan markkinoille tuotteita, jotka ovat voimassa olevien määräysten mukaisia kaikissa niissä maissa, joissa tuotteitamme myydään.
Emme suorita eläinkokeita tuotteillemme tai ainesosille, emmekä pyydä muita testaamaan puolestamme, paitsi lain edellyttäessä. Testaamme lopputuotteitamme kliinisillä testeillä vaapaaehtoisten avulla.
Cliniquen laboratoriot, LLC. tukevat vaihtoehtoisten kokeiden kehittämistä sekä eläinkokeiden lopettamista globaalilla tasolla. Tätä varten yhtiö työskentelee maailmanlaajuisen tiedeyhteisön kanssa vaihtoehtoisten testaamismenetelmien tutkimiseksi ja rahoittamiseksi.
Mistä voin ostaa Cliniquen tuotteita?
Voit etsiä lähimmän Clinique-tuotteita myyvän myymälän osoitteen vasemman alan nurkan "Löydä lähin myymälä" -osiosta.
Etkö löydä kysymykseesi vastausta?
Laita meille viestiä "Ota yhteyttä" -osion kautta tai soita asiakaspalvelun numeroon: 0800412114.
Ostosten tekeminen verkkokaupassa
Tilauksen tiedot
Tarkista tilauksesi viimeisimmät tiedot Tilauksen seuranta -sivultamme. Klikkaa Tilauksen seuranta.
Tilauksen peruminen
Jos haluat peruuttaa verkkokauppatilauksesi, ota meihin yhteyttä puhelimitse numeroon 0800412114 yhden tunnin sisällä tilauksen tekemisestä.
Toisinaan tilauksia tai osia tilauksista peruutetaan vaihtelevista syistä mukaan lukien:
- Tuotetta/tuotteita ei ole saatavilla.
- Ongelmat maksun vahvistamisen kanssa.
- Tilausta ei voida lähettää toimitusosoitteeseen.
- On tehty identtisen tilaus.
- Asiakas on pyytänyt peruuttamista.
- Ostorajoitukset ovat ylittyneet.
Jos tilauksesi peruutetaan, saat peruuttamisesta tiedon sähköpostiisi. Sinua ei laskuteta peruutetuista tuotteista. Jos sinulla on kysymyksiä peruutetusta tilauksesta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme puhelinnumeroon 0800412114 tai sähköpostitse.
Kuinka tehdä ostoksia verkkokaupassa?
Tervetuoloa Cliniquen verkkokauppaan. Ostosten tekeminen on helppoa, kätevää ja turvallista. Yksinkertaisuudessaan valitse tuote, jonka haluat ostaa ja seuraa alla olevia ohjeita:
Vaihe 1
Mene hiirellä tuotteen kuvan päälle ja klikkaa "Quickshop" painiketta. Valitse haluttu sävy ja koko, ja klikkaa "lisää ostoskoriin".(Klikkaa tuotteen nimestä tai katso tiedot -painikkeesta tarkastellaksesi lisätietoja tuotteesta, how-to videoita tai linkkejä.)
Vaihe 2
Kun olet valmis ostostesi kanssa, klikkaa jokaiselta sivulta löytyvää ostoskorin kuvaa tai "Jatka kassalle" painiketta, joka ilmestyy tarkempien tuotetietojen kanssa joka kerta, kun lisäät tuotteen ostoskoriin. Seuraa näytöllä näkyviä ohjeita jatkaaksesi tilauksen tekemistä.
Huomioi, että voit muokata ostoskorisi sisältöä mukaan lukien tuotteiden määrää (enintään 6 yksittäistä tuotetta) vielä ennen kuin klikkaat "Lähetä tilaus".
Vaihe 3
Kun tilauksesi on mennyt läpi, ilmestyy näytölle "Kiitos tilauksestasi" -ilmoitus, joka vahvistaa tilauksesi vastaanoton. Saat myös sähköpostiisi tilausvahvistuksen pian tilauksen lähettämisen jälkeen. Jos tilausvahvistus ei ole saapunut 24 tunnin sisällä tilauksen tekemisestä, ota meihin yhteyttä puhelimitse numeroon 0800412114 tai lähetä viestiä "Ota yhteyttä" -osion kautta.Jos sinulla on jotain kysyttävää tilaamisesta tai haluat kysyä aiemmasta tilauksesta, soita Cliniquen asiakaspalveluun numeroon 0800412114 tai Ota meihin yhteyttä. Nopeampaa palvelua varten otathan tilausnumerosi valmiiksi esille.
KATSO OSTOSKORIIN
Klikkaa ostoskorin kuvaa katsoaksesi ostoskorisi sisältämät tuotteet tilausta varten, tuotteiden määrät sekä ostosten yhteishinnan. Ostoskoria tarkasteltaessa voit poistaa tai muuttaa tuotteiden määrää.TUOTTEIDEN POISTAMINEN OSTOSKORISTA
Jos haluat poistaa tuotteen ostoskoristasi, klikkaa "Siirry ostoskoriin" (ostokorin "Muokkaa" -painiketta) ja paina tuotteen yhteydessä olevaa "Poista" -painiketta. Tuote poistuu ostoskoristasi.Optimaaliset väriasetukset
Tätä sivustoa voidaan katsella parhaiten Internet Explorer 6: lla ja uudemmilla versioilla, Firefox 2.0: lla ja uudemmilla versioilla ja näytön vähimmäistarkkuudella 1024 x 768. Huomaa, että näytöt näyttävät värit eri tavalla asetustensa mukaan.
Voit lähettää meille sähköpostia tietyistä väreistä, ja annamme mielellämme sinulle mahdolliset lisäkuvaukset.
Turvallisuus
Me Clinique.verkkokaupassa ymmärrämme kuinka tärkeä turvallisuus sinulle on. Kun teet tilauksen Cliniquen verkkokaupassa, koodaamme tietosi käyttämällä Secure Socket Layer (SSL) -salaustekniikkaa. Tämä on tähän mennessä edistynein kuluttajien verkkoturvallisuustekniikka. Voit olla varma, että tilauksesi tehdään turvallisesti. Käytämme valtion hyväksymää salausohjelmistoa. Lisätietoja SSL-salausohjelmistosta on osoitteessa:
http://compnetworking.about.com/cs/securityssl/g/bldef_ssl.htm?terms=ssl
Jotta salaus tapahtuisi, selaimellasi on oltava SSL-protokolla. Selaimet, joilla on tämä ohjelmisto, ovat seuraavat:
- Internet Explorer 6.0 tai uudempi
- Mozilla Firefox 2.0.4 ja uudemmat
- Safari 2.0.4 ja uudemmat
Tuotesaatavuus
Tilapäisesti loppu / Jälkitoimitustuotteet
Jos valitsemasi tuote on tilapäisesti loppu, lähetämme tiedon sähköpostiisi ja kerromme arvioidun lähetyspäivämäärän jälkitoimitukselle. Jälkitoimitustuotteet lähetetään heti, kun ne ovat saatavilla. Emme veloita tuotteita ennen kuin ne ovat lähetetty. Jos haluat kuitenkin peruuttaa jälkitoimitustuotteet ennen niiden lähettämistä, ota meihin yhteyttä numeroon 0800412114 niin autamme mielellämme.Ennakkomyynnin tuotteet
Ennakkomyynnin tuotteet ovat tuotteita, jotka eivät ole vielä varastossa, mutta ovat ostettavissa etukäteen sivuiltamme. Ennakkomyynnin tuotteet lähetetään heti, kun ne ovat saatavilla. Lähetämme ennakkoon tilaamiesi tuotteiden tilasta päivitykset ja vahvistukset sähköpostitse. Emme veloita sinua tuotteista ennen kuin ne ovat lähetetty.Huomioi: Toimituspäivämäärä riippuu valitsemastasi kuljetustavasta.
Tilausmäärärajoitukset
Valitettavasti olemme rajoittaneet tilaamista enintään 6 yksittäiseen tuotteeseen sekä tilaussummaa enintään 750 € per asiakas. Jos sinulla on kysyttävää, soita numeroon 0800412114 tai Ota meihin yhteyttä niin autamme mielellämme.
Tarjoukset / Tarjouskoodit
Syötä tarjouskoodii Tilaus-sivun Tarjouskoodi-kenttään verkkokaupan tilauksen maksuprosessin aikana. Kun tarjouskoodi hyväksytään, se näytetään Tilauksen tarkistus -sivulla.
Huomioi: Tarjouskoodit tulee kirjoittaa täsmälleen niin kuin ne ovat annettu. Voit käyttää vain yhtä koodia jokaista verkkotilausta kohtaan.
Maksutavat
Hyväksytyt korttimaksut
• American Express
• MasterCard
• Visa
Hyväksymme verkkokaupassamme myös maksut PayPal-tilin kautta.Tärkeää:
• Turvallisuussyistä tilaajanimesi ja osoitteesi on oltava sama kuin maksamiseen käytetyn luottokortin. Pidätämme oikeuden peruuttaa tilaukset, jotka eivät täytä näitä ehtoja.Maksun vahvistaminen katevarauksella
Kun maksuun käytetään luotto- tai pankkikorttia, tulee tilille näkymään kaksi tapahtumaa.
1. Maksukorttisi myöntänyt pankki pidättää tililläsi olevat varat varauksessasi, kun tilauksesi on hyväksytty. Tällä toiminnolla varataan varat odottavalle maksulle
2. Sinua veloitetaan myöhemmin tilauksesta, joka poistaa summan tililtäsi. Maksu voi vaihdella luvan pidätyksen määrästä, jos tilausta muutetaan tai peruutetaan ennen lähetystä
Jos tilaus peruutetaan, liikkeeseen laskeva pankki poistaa valtuutuksen pidätyksen.Jos haluat lisätietoja valtuutusten poistamisesta, ota yhteyttä pankkisi asiakaspalveluun. Koska tämä prosessi on kullekin pankille omanlainen, emme valitettavasti voi tarjota apua valtuutusten pidätysten poistamiseen.
Tilaukset
Missä tilaukseni on?
Voit tarkistaa tilaustietosi ja käsittelyhistoriasi käymällä Tilaukseni seuraaminen sivulla tai kirjautumalla sisään tilillesi. Voit myös ottaa meihin yhteyttä kysyäksesi tilauksesi etenemisestä. Tavoitat meidät maksuttomasta numerosta 0800412114 tai sähköpostitse.
Tilauksen käsittely
Suurinosa tilauksista käsitellään 1-2 arkipäivän kuluessa.
Lauantaina ja sunnuntaina tehdyt tilaukset käsitellään tulevana maanantaina.
Tilauksia käsitellään ja lähetetään vain arkipäivisin (maanantai-perjantai, poislukien arkipyhät).
Emme tällä hetkellä hyväksy tilauksia, jotka laskutetaan tai lähetetään Suomen ulkopuolelle.
Kaikki ostot vahvistetaan pankin tunnistautumisen kautta, jotta niiden käsittelyä voidaan jatkaa. Vain vahvistetut ostot käsitellään ja lähetetään.
Tilauksen tiedustelut
Tarkasta viimeisimpien tilausten tila käymällä Tilaukseni seuraaminen -sivulla. Tämä on helpoin ja nopein tapa tarkastaa viimeisimmät tiedot koskien Cliniquen verkkokauppatilaustasi.
Kun klikkaat Tilauksen tiedot, tulee sinun kirjautua sisään käyttämällä sähköpostia ja salasanaasi. Sivulla tilauksen yhteenveto kertoo sinulle tarkemmat tiedot nykyisestä ja menneistä tilauksista. Kun tilauksesi on lähetetty, lähetystunnus tulee näkyviin, jos se on saatavilla. Seurataksesi lähetystäsi kuljetusyhtiön sivuilta, klikkaa lähetystunnusta tarkistaaksesi lähetyksesi tilan.
Huomioi: Joidenkin kuljetusyhtiöiden seurantatiedot eivät ole saatavilla ensimmäisten 24 tunnin aikana tilauksen lähettämisestä.
Tilauksen peruuttaminen
Jos haluat peruuttaa verkkokauppatilauksen sen tekemisen jälkeen, ota meihin yhteyttä puhelimitse 0800412114 tunnin sisällä tilauksesta. Teemme parhaamme tilauksen perumiseksi. Kun tilaus on käsitelty, valitettavasti emmevoi muuttaa tai peruuttaa sitä enää.
Toisinaan tilaukset tai tilauksen osat peruutetaan. Syynä voi olla:
- Tuote (t) ei ole tilattavissa
- Häiriö maksutietojen käsittelyssä
- Lähetys ei onnistu annettuun osoitteeseen
- Tilaus tehtiin vahingossa kaksi kertaa
- Asiakas pyytää tilauksen peruuttamista
- Ostoraja on ylitetty
Jos tilauksesi peruutetaan, saat sähköpostitse consumercare-fi@clinique.com ilmoituksen peruutuksesta. Sinua ei laskuteta peruutetuista tuotteista. Jos sinulla on kysyttävää peruutetusta tilauksesta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse 0800412114 tai sähköpostitse consumercare-fi@clinique.com. Huomaathan, että tarjoamme vain englanninkielistä asiakaspalvelua puhelimitse ja sähköpostitse, mutta erikseen pyydettäessä pystymme tarjoamaan myös suomenkielistä asiakaspalvelua sähköpostitse consumercare-fi@clinique.com.
Ennakkotilaukset
Kysymys: Mitä tapahtuu, kun ostan ennakkotilaustuotteen?
Vastaus: Ennakkotilaus mahdollistaa tuotteen varauksen ennen kuin se on ostettavissa suoraan osoitteessa www.clinique.fi. Kun tilaat ennakkotilaustuotteen, kerromme tuotteen arvioidun lähetyspäivämäärän sähköpostiin tulevassa tilausvahvistuksessa; päivämäärä on myös tarkastettavissa tilisi Tilaus historiasta. Ennakkotilaustuotteet voidaan lähettää erillään tilauksesi muista tuotteista. Saat sähköpostiisi lähetysvahvistuksen, kun tilaus lähetetään. Jos emme pysty lähettämään tuotetta arvioituna päivämääränä, saat siitä tiedon ja sinulla on mahdollisuus perua tilaus.Kysymys: Milloin ennakkotilaus veloitetaan kortiltani?
Vastaus: Clinique ei veloita maksua luotto- tai pankkikortiltasi ennen kuin tuote/tuotteet on lähetetty. Summa voi kuintekin näkyä luotto- tai pankkikorttisi katevarauksissa, ennen lähetystä. Summaa ei ole veloitettu, mutta näkyy katevarauksissa, jotta tilauksen käsittelyä voidaan jatkaa. Maksun vahvistamisen yhteydessä tehty katevaraus poistuu 3-7 päivän sisällä riippuen pankistasi.Palautukset ja vaihdot
Tyytyväisyystakuu
Jos et jostain syystä ole tyytyväinen Clinique Online -ostokseesi, voit palauttaa käyttämättömän osan tai vaihtaa sen. Hyväksymme palautukset vain tuotteista, jotka on ostettu osoitteesta clinique.fi. Jos sinulla on kysyttävää tai tarvitset apua palautuksessasi, ota meihin yhteyttä 0800412114 tai sähköpostitse consumercare-fi@clinique.com. Tarjoamme vain englanninkielistä asiakaspalvelua puhelimitse ja sähköpostitse, mutta erikseen pyydettäessä pystymme tarjoamaan myös suomenkielistä asiakaspalvelua sähköpostitse consumercare-fi@clinique.com.
Palautukset ja vaihdot
Ota meihin yhteyttä soittamalla numeroon 0800412114 tai sähköpostitse osoitteessa consumercare-fi@clinique.com tai chat-palvelun kautta. Online-asiakaspalvelutiimimme auttaa sinua mielellään hyvitetyksissä ja tuotteiden palautuksessa. Jos olet saanut tuotteen lahjaksi tai haluat vaihtaa sen toiseen tuotteeseen, annamme sinulle ohjeet. Vain tuotteet, jotka on ostettu osoitteesta clinique.fi, voidaan palauttaa.
Vaurioituneet tuotteet
Kun tilauksesi saapuu, tarkista mahdolliset vauriot, jotka ovat voineet aiheutua kuljetuksen aikana. Lähetyslaatikossa voi olla normaalia kulumista, mutta jos tilauksesi tuotteelle tai tuotteille on aiheutunut vahinkoa, ota välittömästi yhteyttä meihin numeroon 0800412114.
Nopeamman palvelun varmistamiseksi anna asiakaspalvelijoillemme tilausnumerosi, sähköpostiosoitteesi ja puhelinnumerosi. Säilytä myös kuljetuslaatikko, pakkausmateriaalit ja vahingoittuneet tuotteet tarkastuksen ajan.
Toimitus
Toimitus & Palautukset
Tilausten toimitus
Clinique.fi hyväksyy vain tilaukset, jotka toimitetaan Suomeen. Emme pysty myöskään käsittelemään tilauksia, jotka tilataan postilokero-osoitteeseen.
TOIMITUSVAIHTOEHDOT
Clinique.fi -tilaukset lähetetään ja toimitetaan PostNordin kautta arkipäivisin (maanantaista perjantaihin, lukuun ottamatta yleisiä vapaa- ja pyhäpäiviä). Alla näet tilauksesi toimitusvaihtoehdot.
HUOMIOITAVAA:
* Pankin vahvistus maksusuorituksesta edellytetään ennen tilauksen käsittelyä. Vain vahvistetut tilaukset käsitellään ja lähetetään.
Asiakkaat voivat tarkistaa tilauksen tilan kirjautumalla verkkokauppaprofiiliinsa ja valitsemalla “Omat ostokseni” -osion. Tämä on helpoin ja nopein tapa saada viimeisintä tietoa tilauksista.
Jos sinulla on kysyttävää tilauksesi toimituksesta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme: 0800412114 tai lähetä meille viestiä.
Huomaathan, että tarjoamme vain englanninkielistä asiakaspalvelua puhelimitse ja sähköpostitse.
Erikseen pyydettäessä voimme tarjota myös suomenkielistä asiakaspalvelua sähköpostitse.TOIMITUSKULUT
Asiakas maksaa toimituskulut. Toimituskulut ilmoitetaan erikseen tilauslomakkeessa ja lähetysluettelossa. Ostoksista ei peritä toimitusmaksuja, jotka ylittävät Sivustollamme mahdollisesti näytettävän summan.
TOIMITUSTAPA HINTA Normaali toimitus Ilmainen * Toimituskulut lasketaan tilauksen kokonaissumman perusteella.
TOIMITUSAIKA
Tuotteet toimitetaan Paikallisten Lakien mukaisesti kolmenkymmenen (30) päivän kuluessa asiakkaan tilausta seuraavasta päivästä, ellemme ilmoita asiakkaalle, mukaan lukien sähköpostitse, saman ajan kuluessa, että tilattuja tuotteita ei ole saatavilla (tämän kattaen myös tilapäisen saatavuusongelman).
TOIMITUSTAPA KESTO Normaali toimitus 3-5 arkipäivää Lue lisää Myyntiehdoista osiosta Toimitus.
Tili
Yleiset tiedot
Yritystiedot
YRITYS- JA YHTEYSTIEDOT
Clinique Laboratories, LLC. on yksi maailman johtavista ja arvostetuimmista ihonhoito-, meikki- ja tuoksutuotteiden valmistajista ja markkinoijista.
Clinique lanseerasi vuonna 1968 ensimmäiset ihonhoito- ja meikkituotteensa, jotka ovat allergiatestattuja ja 100% hajusteettomia. Clinique-tuotteet on suunniteltu vastaamaan eri ihotyyppien yksilöllisiin tarpeisiin. Tuotteet perustuvat johtavien ihotautilääkäreiden tutkimukseen ja asiantuntemukseen. Cliniquen ihonhoitotuotteita markkinoidaan osana kolmivaiheista ihonhoito-ohjelmaa, joka koostuu seuraavista vaiheista: Puhdista, kuori ja kosteuta.
Clinique Laboratories, LLC.
Yhtiön pääkonttori
767 Fifth Avenue
New York, N.Y. 10153
1-866-707-2100Estée Lauder Finland Oy on perustettu vuonna 2015 ja sen toimialana on Kosmetiikka- ja hygieniatuotteiden vähittäiskauppa. Clinique on yksi Estée Lauder Finland Oy:n tuotemerkeistä.
Estée Lauder Finland Oy Hämeentie 15, 00500 Helsinki
Clinique -tuotteita on saatavana hyvin varustetuissa tavarataloissa ja erikoisliikkeissä.
Löydä lähin Clinique-pisteesi myymäläpaikantimen kautta.Tarvitsetko lisätietoja yrityksestämme? Vieraile osoitteessa ELCompanies.com